Dobry zespół i skuteczny marketing - szkolenia podczas Targów WorldHotel

Organizator 8. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, firma MT Targi Polska, zaprasza do udziału w szkoleniach z zakresu zarządzania personelem i marketingu.

Te propozycje to odpowiedź na potrzebę stałego podnoszenia kwalifikacji zespołu niezbędnych do prowadzenia rentownego biznesu w branży hotelarskiej. Targi WorldHotel odbędą się w dniach 13-15 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Uczestnicy Targów WorldHotel będą mieli okazję nie tylko zapoznać się z ofertą wystawców, lecz także skorzystać ze specjalistycznych szkoleń z zakresu zarządzania personelem i marketingu. Organizator wydarzenia zaprosił do współpracy specjalistów i praktyków, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia skierowane są do osób zarządzających hotelami, skorzystają także managerowie i specjaliści ds. marketingu.

Pozyskaj najlepszy zespół
Szkolenie pt. „Rekrutacja i zarządzanie zespołem w hotelu i restauracji", organizowane przez Akademię Hotelarza, umożliwi uczestnikom poznanie sprawdzonych metod rekrutacji personelu i weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy. Dodatkowo będą mogli dowiedzieć się jak ograniczać rotację pracowników, planować zatrudnienie w poszczególnych pionach hotelu, a także rozliczać pracowników z powierzonych obowiązków.

Szkolenie odbędzie się 13 października br. o godz. 12.00. Koszt uczestnictwa wynosi 250 zł netto, a dla prenumeratorów magazynu „Hotelarz" i członków IGHP 199 zł netto.

Siła marketingu
Kolejną propozycją edukacyjną jest warsztat pt. „Marketing hotelowy 2015", podczas którego organizatorzy odniosą się do kluczowych w branży hotelarskiej zagadnień. Wśród nich znajdą się takie kwestie jak: sposoby przyciągania uwagi klienta, poprawa pozycjonowania strony internetowej, najczęściej popełniane błędy podczas redagowania witryny, zasady korespondencji mailowej z klientami czy zarządzanie reputacją w sieci. Eksperci z Grupy eholiday.pl przedstawią również przykłady skutecznych kampanii reklamowych w serwisie noclegowym oraz dane na temat internautów poszukujących noclegów w Warszawie i okolicach.

Spotkanie odbędzie się 14 października br. o godz. 11.00. Udział w warsztatach jest bezpłatny, należy dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie www.travel20.pl.

HoReCa Marketing Forum 2015
Podczas konferencji „HoReCa Marketing Forum 2015" organizowanej wspólnie przez Social WiFi oraz MT Targi Polska specjaliści z zakresu hotelarstwa, marketingu i e-commerce przedstawią inspirujące przykłady prowadzonych działań, a także bieżące dane i najnowsze trendy marketingowe dla branży hotelarskiej. Omówione zostaną takie tematy jak: WiFi marketing, revenue management, zarządzanie reputacją, automatyzacja procesów biznesowych czy wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji hotelu.

Spotkanie zaplanowane jest na 15 października br. na godz. 10.30, a udział w nim jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie www.horeca-marketing.pl/#ormularz.

Jesienny Outlet HoReCa
W tym roku po raz pierwszy równolegle do Targów WorldHotel zostanie zorganizowany Jesienny Outlet HoReCa. Będzie to platforma wyprzedażowa dedykowana firmom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego. Producenci i dystrybutorzy zaprezentują tam zarówno pełnowartościową ofertę mebli, sprzętu i akcesoriów, która znalazła się poza głównym katalogiem, jak i używany sprzęt.

Informacje organizacyjne
Patronat honorowy nad targami sprawuje Janusz Piechociński, wiceprezes Rady Ministrów i minister gospodarki. Wszystkich odwiedzających Targi WorldHotel oraz uczestników konferencji i szkoleń obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub online. Program targów oraz formularze rejestracyjne znajdują się na stronie www.worldhotel.pl.