Zdrojowa Hotels ma już w swojej ofercie osiem obiektów. Za ich strategię sprzedaży odpowiada Magdalena Rybicka, która właśnie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Wspierać ją będzie Revenue Manager – Katarzyna Majewska-Pelc.
W minione wakacje Zdrojowa Hotels otworzyła kolejne dwa nadmorskie obiekty: Diune Resort oraz Baltic Park Molo Apartments – w sumie ponad 200 pokoi, a w 2017 roku pierwszych Gości powita Radisson Blu Resort Świnoujście z 340 pokojami. W całej sieci jest już ponad 800 jednostek condo, które mają przynosić zysk ich właścicielom i do tego niezbędne jest profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
Magdalena Rybicka piastująca kluczowe stanowisko dyrektora sprzedaży w Zdrojowa Hotels może pochwalić się 11-letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, konstruowanie budżetów oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych. Zarządza 20-osobowym zespołem, z którym ma za zadanie wspólnie maksymalizować przychody. Pracę w branży hotelarskiej rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc managerem ds. zakwaterowania podczas Euro 2012 miała doskonałą okazję poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Wyższej Handlowej, posługuje się 3 językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, jakimi są: podróże, latanie na paralotni oraz snowboard.
Katarzyna Majewska-Pelc jako Revenue Manager zarządza polityką cenową 8 obiektów. Współtworzy ich budżet oraz monitoruje działania konkurencji. Zakres obowiązków obejmuje również współpracę z portalami rezerwacyjnymi i biurami podróży oraz wspieranie promocji obiektów sieci Zdrojowa Hotels w Polsce i za granicą. Przez ostatnie lata pracowała w sieci Carlson Rezidor, a z branżą turystyczną związana jest od 2002 roku. Przeszła wszystkie szczeble kariery, zaczynając od działu służby pięter w sieci Accor, a następnie zajmowała się sprzedażą w Holiday Inn i Hiltonie. Studiowała prawo i administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim, biegle komunikuje się w języku angielskim. Wolny czas poświęca swoim różnorodnym zainteresowaniom, do których należą m.in.: podróże, sporty zimowe oraz taniec.
Zdrojowa Hotels to dynamicznie rozwijający się rodzinny, kołobrzeski operator obiektów hotelarskich premium realizowanych w najpiękniejszych polskich miejscowościach wypoczynkowych i tylko w najlepszych lokalizacjach. Aktualnie prowadzi 8 obiektów nad morzem i w górach, w tym najnowsze: Diune Hotel & Resort w Kołobrzegu oraz Baltic Park Molo Apartments w Świnoujściu.
Zdrojowa odnosi sukcesy i zdobywa liczne nagrody i wyróżnienia. W tym m.in. wybór Marine Hotel & Ultra Marine na centrum pobytowe Reprezentacji Danii podczas Euro 2012, Profit Hotel Award 2013 dla Marine Hotel, HolidayCheck Award 2014 i 2015 dla Sand Hotel i Marine Hotel. Otwarty w 2014 roku Boulevard Ustronie Morskie również zbiera branżowe laury: m.in. Profit Hotel Awards 2014.
Zdrojowa Hotels oraz Zdrojowa Invest – deweloper jej obiektów i lider second home w Polsce – tworzą holding Zdrojowa z 600-osobową kadrą. Zdrojowa jest grupą odpowiedzialną społecznie, troszczącą się o rozwój sztuki i środowisko w ramach programów: Zdrojowa Art i Zdrojowa Eco Friendly.
13.12 Sushi Bistro w Zgorzelcu
12.12 Warszawa z nowym hotelem
10.12 Awanse w Unirest Hotele
09.12 Nowe otwarcia Fit Cake
06.12 Mazurski Raj rozbudowany
Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers
więcej